Bucurie!

"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba,Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"




Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

marți, 6 octombrie 2009

Fii cu mine Doamne la inceput de drum!


Peste putin timp incep o viata noua. Pare inceputul a tot ce mi-am dorit mereu , sunt incantata si fericita. As vrea sa stiu o modalitate buna de a-I multumi Lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a dat, si sa ma ierte pentru momentele mele de nerecunostinta, dar mai ales sa nu ma mai lase sa ma indepartez de El niciodata! As vrea sa fie maine inceputul unei noi vieti duhovnicesti adevarate. Sa incep sa fiu un bun copil al Domnului in adevaratul sens la cuvantului. As vrea sa merg de mana cu Dumnezeu pe noul drum.De asemenea mai vreau sa am multi copii,sa duc o viata linistita ,sa intalnesc mai multi oameni cu o adevarata viata duhovniceasca ,de la care sa am ce invata si in care sa pot avea incredere.
Fii cu mine Doamne la inceput de drum!