Bucurie!

"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba,Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"




Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

luni, 19 octombrie 2009

Pilda zilei....


Risipitor sau zgârcit?
Se povesteşte că un bărbat şi femeia sa au venit la un preot să-i ceară sfat femeia îşi acuza omul că este prea risipitor, în timp ce bărbatul o mustra pe nevastă că este prea zgârcită. Uitându-se la ei, preotul le-a arătat deschisă şi i-a întrebat:

- Dacă mâna mea ar fi mereu astfel, mi-ar mai fi ea la fel de bună?

- Nu, părinte!

Preotul a strâns atunci puternic pumnul şi, ţinându-1 aşa, i-a întrebat:

- Dar dacă mâna mea ar fi mereu astfel, mi-ar fi de ajutor?

- Bineînţeles că nu, părinte.

- E, atunci mai gândiţi- vă la asta şi o să vedeţi care are dreptate!

"Tot ce întrece dreapta măsură e vătămător. Nici prea mult, nici prea puţin!" (Avva Moise )