Bucurie!

"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba,Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"




Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

vineri, 13 noiembrie 2009

Gand la inceputul postului.....


Vorbeam odata mai mult despre prieteni.
Azi, desi am mai multi, vorbesc mai putin despre ei.
La inceputul postului, un gand bun si o rugaciune pentru toti cei pe care i-am cunoscut ,care mai imi sunt prieteni sau pentu cei care nu-mi mai sunt prieten care mi-au inselat asteptarile.Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti si sa aduca in inimile voastre neincetata nadejde.
Si nu nadejdea ca veti primi o rasplata pentru ceea ce faceti, ci ca El e intotdeauna cu voi, cu noi, indiferent ce am face.....
Eu, nu vreau decât să vă doresc un post binecuvântat şi cu mult folos duhovnicesc. Nu spun "post uşor", căci dacă-i uşor, e fără folos. Postul trebuie să fie plin de nevoinţe şi lupte duhovniceşti, iar acestea nu sunt deloc un lucru "uşor".