Bucurie!

"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba,Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"




Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

duminică, 29 noiembrie 2009

Manastirea Ciolanu-Buzau....




Intr-o splendida zi sfarsit de noimbrie am luat si noi pieptis drumul care urca la manastire. Padurile dese, neumblate, aerul tare, linistea desavarsita, presimtirea nu tocmai indepartata a inceputului iernii toate anuntau o importanta descoperire spirituala. Si nu am fost dezamagiti, . Locul, asa cum se descopera ochiului, este spectaculos. Intrarea sobra, impozanta, casutele care formeaza incinta manastirii, biserica mare si - ai zice, puiul ei mai varstnic, bisericuta veche - cimitirul in miniatura si linistea, Am ajuns la manastirea Ciolanul din Buzau inainte de inceperea Sfintei Liturghii.Staretul impreuna cu obstea slujeau ingereste,am ascultat un cuvant de invatatura care mi-a ajuns la inima ,a fost o zi de vis .
Numele de Ciolanu vine de la oasele unor sihastri care au fost descoperite in aceasta poiana. Manastirea si imprejurimile sunt de o liniste molipsitoare.
Va recomand sa o vizitati !!!!