Bucurie!

"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba,Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"




Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

marți, 2 februarie 2010

Biblia şi telefonul mobil


Cum ar fi dacă am trata Biblia ca pe telefoanele mobile? Oare le-am purta cu noi mereu, în poşete sau în buzunare? Oare ne-am întoarce dupa ea dacă am uitat-o acasă? Am umbla prin ea de câteva ori pe zi? Am folosi-o ca să primim mesaje din textul biblic? Am trata-o ca şi cum nu am putea trăi fără ea? Oare am dărui-o ca şi cadou copiilor noştri? Am folosi-o când călătorim? Am folosi-o în caz de urgenţe? Şi încă ceva, spre deosebire de telefoanele mobile, nu trebuie să ne facem grijă că vom fi deconectaţi. Mântuitorul nostru a plătit deja factura... în avans!!! Unde e Biblia ta?
P.S. Hristos zice: Cine se va ruşina de Mine şi eu mă voi ruşina de el!