Bucurie!

"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba,Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"




Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

duminică, 15 mai 2011

saptamana 34 de sarcina...


Am fost la doctor si totul decurge normal , in plus am primit numeroase complimente cum ca arat foarte bine, ca imi prieste sarcina si ca sunt intr-o forma grozava...asta e un lucru excelent mai ales ca acum avem 34 de saptamani. Ti-am ascultat inimioara care batea fara griji, iar pentru urechile mele asta e cea mai frumoasa muzica acum. M-am bucurat ca ai deja 2200 de grame si in jur de 42 cm lungime,esti inaltuta si grasuta asa mi-a spus doctorul.Mi-as fi dorit sa pot iesi mai mult ,sa ma plimb dar nu am voie din cauza durerilor de spate ,d-l doctor mi-a recomandat repaos total ca sa nu vii mai devreme de 40 de saptamani.Am comandat pe net patutul,caruciorul ,mare sansa cu tehnologia moderna ca altfel nu stiu ce faceam ....Sunt nerabdatoare sa te vad ,dar vreau sa fii fetita cuminte si sa mai astepti putin ,ca nu vreau sa intervina nimic neprevazut,trebuie sa inveti sa fii rabdatoare si organizata ca mama ta...