Bucurie!

"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba,Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"




Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

duminică, 18 octombrie 2009

Cine mă ascultă când plâng?


Cine ma asculta cand ma plang, fara sa se plictiseasca de cuvintele mele?

Cine este aici langa mine, si-mi sterge lacrimile de pe obraz?

Cine imi ofera un dar fara sa-mi ceara ceva in schimb?

Cine cunoaste toate colturile inimii mele?

Gandurile mele, simturile mele, dorintele mele?

Cine imi arata bland unde gresesc?unde vorbesc fara de minte?

Cine nu ma cearta imediat ce am gresit, ci ma lasa sa-mi dau seama…?

Nu ma pedepseste, nu se supara, nu pleaca de langa mine

Cine imi zambeste in fiecare zi si asteapta cu drag sa-l privesc cu inima curata?


Sa-I spun ce simt, sa-mi recunosc greselile si firea mea slaba…

Cine ma ocroteste, sprijina, intareste in zi de tristete si suparare?

Cine imi asculta suferinta ca sic and ar fi trecut prin ea?

Ma tine pe umerii Sai cand eu nu mai pot si ma imbratiseaza

Cine ma astepta in fiecare clipa ca eu sa ma intorc la el

Sa-I spun si bucuriile mele dar si tristetile si nemultumirile?

Cine inchide ochii si pleaca urechea sa la rugaciunea mea?

Cine poate mangaia sufletul meu cand este nelinistit?

Cine imi ofera in fiecare zi mai mult decat cer, decat pot gandi?


Ma rabda, ma smereste, ma lumineaza

Ma intareste, ma asteapta, nu ma amageste

Cine ma iubeste mai mult decat ma pot iubi eu?

Cine ma iubeste asa cum sunt eu?

Cine ma va iubi chiar de voi fi cel mai mare pacatos?

Cine ma iarta pentru ca ma iubeste?

Unul singur…Dumnezeu Iisus Hristos

Iar Dumnezeu este iubire.
Permite-mi sa-ti spun ca te iubesc si precum voiesti sa se faca voia Ta!

sursa:ortodoxiatinerilor