Bucurie!

"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba,Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"




Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

duminică, 23 mai 2010

Astazi este ziua mea...


Astazi este ziua mea ...am primit un dar mare L-am primit pe Hristos ,îndată ce am primit Sfânta împărtăsanie în gură, L-am simtit pe Hristos Insusi înlăuntrul meu. S-a unit cu trupul meu în sensul propriu al cuvântului. Până si mâinile, picioarele, ochii, toate membrele mele erau Hristos. Mă umplusem de El pe de-a-ntregul. Pacea Lui se revărsa întru mine. Cum am putut primi eu un asemenea dar?Numai Dumnezeu stie.Ceea ce am ajuns să cunosc din proprie experientă este că lucrul acesta a fost, este, si va fi cu putintă totdeauna, prin harul lui Dumnezeu. A spus-o Hristos în urmă cu 2000 de ani: Cel ce mănâncă trupul Meu si bea sângele Meu rămâne întru Mine si Eu întru el (Ioan 6, 56). Si iarăsi: Amin, amin zic vouă, dacă nu veti mânca trupul Fiului Omului si nu veti bea sângele Lui, nu veti avea viată întru voi. Cel ce mănâncă trupul Meu si bea sângele Meu are viată vesnică si Eu îl voi învia în ziua cea de apoi (Ioan 6, 53-54).
Si sotul meu m-a surprins placut ,mi-a daruit un buchet mare de trandafiri albi ,un tort ,si pana la urma am suflat si in lumanari.Au fost alaturi de mine ,parintii ,fratii,nasi si prietenii mei, m-am bucurat ca nu m-au uitat ...
Imi doresc si ma rog bunului Dumnezeu sa-mi dea sanatate, pace, liniste si bucurii duhovnicesti! Si nu in ultimul rand, prunci buni si multi!