Bucurie!

"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba,Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"




Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

duminică, 12 februarie 2012

Ninge....ninge...

Ninge in continuare. Ca in povesti,dar mami zice ca ii prea mult pentru saracii oameni de la tara...Eu cred că dacă ies afară din casă, in 5 minute mă acoperă zăpada, dacă stau nemiscata în fata casei. Tare frumoasă zăpada asta, albă albă…dar din pacate nu prea ies afara...Mă mir că mai avem acces la internet încă. Dar nu ar fi nicio pagubă să rămânem fară lumină, abia nu mai vedem nimic la televizor şi nu mai deschidem calculatoarele,ca te cam speri ce vezi la ele..
Dacă vă uitaţi la ştiri şi vedeţi că transmit aştia din mijlocul Bărăganului, să fiţi atenţi, ca dacă sunt prin zonă pe la noi ies şi eu şi vă fac cu mâna!