Bucurie!

"Da-mi Doamne, Puterea de a accepta ceea ce nu pot schimba,Curajul de a schimba ceea ce imi sta in putinta si Intelepciunea de a face diferenta intre ele!"




Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Sfanta Mucenita Ecaterina,Roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

vineri, 25 septembrie 2009

Mai este doar o luna.......


"Şi a zis Adam: Iată aceasta-i os din oasele mele şi carne din carnea mea; ea se va numi femeie, pentru că este luată din bărbatul său. De aceea va lăsa omul pe tatăl său şi pe mama sa şi se va uni cu femeia sa şi vor fi amândoi un trup" - Facerea 2:23-24

Timpul a trecut peste o luna voi pasi alaturi de viitorul meu sot ,braţ la braţ în faţa Sfântului Altar pentru a primi binecuvântarea prin Sfânta Taină a Cununiei...Emotiile deja si-au facut aparitia ,situatia mi-a scapat de sub control,parintii ,prietenii se agita eu as vrea sa treaca cat mai repede ,caci imi este groaza ,frica,teama,acum imi dau seama ca am gresit ,ar fi trebuit sa fac totul in secret ,era mai folositor ,mai putin stresant si mai ''crestineste'' dupa parerea unui bun prieten ...Parintele Iustin Parvu mi-a spus intr-una din vizitele mele la Petru-Voda''Nunta crestina se face cu toata sfiala si cu frica lui Dumnezeu pentru coborarea Duhului Sfant peste cei doi tineri''.
Eu ii multumesc Domnului pentru tot ce mi-a daruit ,si nadajduiesc ca Dumnezeu sa nu-Si intoarca niciodata fata Sa de la mine si sa- mi daruiasca multi prunci!